Vi vil være hovedsetet for utvikling i vår industri. Da må vi ha fokus på utvikling av mennesker og kompetanse, av produktene våre og teknologien vi benytter oss av, og for hvordan vi driver organisasjonen vår. Vår kultur skal ha rom for eksperimentering, og vi skal tåle å trå feil. Gjennom å tenke nytt og prøving og feiling skal vi drive utviklingen stadig fremover.
Rask service og en god tone er en selvfølge mellom kollegaer. Nær dialog, oppfølging og samarbeid er naturlig for oss, og hjelper oss med å finne de riktige løsningene for våre kunder. Det finnes ingen barrierer mellom ”vårt selskap” og ”deres selskap” – våre kunder er som våre kollegaer. Vi hjelper oss selv ved å hjelpe dem.
Vi har sunne ambisjoner og setter oss høye mål. Hindringer skal vurderes grundig, men ikke stoppe oss. Vi skal være stolte av våre produkter og systemer, og av at de hjelper våre kunder fremover. En aktiv salgsorganisasjon skal føre til at enda flere skal dra nytte av vår kunnskap og ekspertise.